søndag 31. august 2008

Living in Bushey

Hei igjen!
Endelig fikk jeg en familie å bo hos, men bare midlertidlig. Jeg bor i en liten by som heter Bushey. Byen ligger rett ved siden av Watford, det vil si at det er ca. 1 min gangvstand mellom de to byene. Alle butikkene ligger i Watford, og de fleste husene ligger i Bushey. Familien min bor i en typisk engelsk gate, men huset ligger litt bak alle andre, og de har dermed mye større hageplass. De har en liten shetlandsponny, to marsvin, to gjess (gåser) og to katter. Den ene katten har stukket av, så nå er det bare en katt igjen. Familien består av Roz og Steven, vertsforelsrene mine, og April. I dag er det faktisk Aprils 18 årsdag, så familien er ute ved stranda og feirer. Jeg valgte å ikke bli med på grunn av at jeg nettopp er kommet og trenger litt tid til å tilpasse meg. Jeg kom forresten i går i 4 tiden. Roz viste meg rundt omkring i byen etter at vi hadde handlet inn mat.

Alle i familien er velig hyggelig og snill med meg. Jeg har det bra her i England, og gleder meg veldig til å begynne på skolen.

Nå skal jeg på besøk til noen andre utveksligstudenter fra Norge som bor 5 minutter unna meg.
Blogges folkens!

6 kommentarer:

Kamilla Michalsen sa...

Hei Henriette!
Fint å høre at du har det bra. Her hjemme har vi det bare fint. No skal vi rigge oss til i stua for å se TIL-kampen. Va på Døgnvill i helga og det blei jo litt hurra meg durra. Kan fortelle mer om det når vi snakkes på telefonen. Mor har vært her i dag og laget fiskegrateng, det var deilig. Nå venter en god marengsdessert med blåbær. Ellers skal jeg jobbe i to uker til før jeg tar ferie. Savner deg jetto :)

Anita Michalsen sa...

Hei Henriettepia.
Koselig å lese på bloggen din, fint med oppdatering fra deg. Nå har vi sett at TIL klarte å sikre ett poeng på overtid mot Lyn; 3-3. Ellers har det vært en flott helg på hytta, med sopp og bærplukking i 6 grader og regn. Håper du koser deg i England og nyter det fine været. Hils til vertsfamilien. Glad i deg, suss og klem fra mamma.

Anonym sa...

Heia Henriette :)
Flott å høre at du har det fint der borte, å fint med litt oppdateringe, skriv når du føle for det! Skal skrive dæ en liten oppdatering fra døgvill på facebook;) Drikk en starbucks coffee for mæ da<3 Klem

Kamilla Michalsen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kamilla Michalsen sa...

Æ glemte å si en ting. Kan ikke du gå på Starbucks og kjøpe en espresso for mæ? Du vet, så får man med et glass vann. For det va jo så godt når vi drakk det i Køben ^^

Lena Aastrøm sa...

såklart kan eg hjelpa deg. Du må trykke på "nytt innlegg", såklart. Og når du kommer dit, så ser du på verktøyslinja over tekstboksen at det e en tast for "legg inn bildefil". Derfra trur æ du forstår resten;) Håpe du får til! Bare si ifra hvis du slit. Sir det gjerne igjen æ også; kjempeglad i dæ og, savne dæ <3