fredag 5. september 2008

Siste update før skolestart















Ingrid og melkesjokoladene vi kjøpte til vertfamiliene. Her på flyet til London :)

















Ingrid sammen med tre andre utvekslingstudenter i Canterbury.






















Moa på starbucks med min "short cappucino"






























Rommet mitt






























Familiens gjess



















Bilde fra da jeg og Steve var i en botanisk hage



Endelig fikk jeg til å legge ut bilder på bloggen min. Hadde litt problemer med å finne ut hvordan man publiserte bilder, men knekte koden til slutt. De siste dagene har jeg for det meste tilbringt med de to andre norske utvekslingstudentene som bor like i nærheten. På tirsdagen var jeg og Steve, vertsfaren min, i botanisk hage, noe som var veldig hyggelig. Det var en av Englands største botaniske hager, og dermed veldig stor, og med et stort utvalg av forskjellige blomterarter. Atm ligger jeg bare i sengen min sammen med min mac. Vi kom nettopp hjem fra Aprils 18 årsdag, som var i en lokal resturant. Vi var tilsammen omtrent 25 stk, mesteparten var familie av April, men også noen av vennene hennes. Det var utrolig hyggelig å møte nye folk. Framover blir det lite avslapping, begynner nemlig på skolen på mandag. Var innom skolen i dag og hentet nøkler til skolen (hver elev har en slags plastiknøkkel som brukes til å åpne dører, og som et slags kantinekort hvor du kan putte penger på). Jeg er sånn passelig nervøs for å begynne på skolen, men det skal bli veldig fint å møte nye folk, og kanskje få noen nye venner. Vi får vente å se hvordan det går. Kommer med update etter første skoledag.

Ha en fin helg!
Blogges :>

4 kommentarer:

Jorun sa...

Hei Henriette.
Nå er jeg spent på hvordan det gikk på skolen! Er inne på bloggen hver dag når jeg er på jobb for å se om det er kommet noe nytt fra deg.Artig at du kan legge inn bilder. Her er det kjempefint høstvær med 13 grader og skyfri himmel så ettermiddagene går til sopp og bærturer. Vi savner deg. Stor klem fra mor

Stine sa...

Så utrolig fine bilder, Henriette! Hvilket kamera er det du har?:)

Henriette Michalsen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Henriette Michalsen sa...

Hei stine. jeg har et Nikon D60, kjempebra kamera!