tirsdag 30. september 2008

Bursdag + fotballkamp

Hola alle sammen!
Beklage så meget at det ikke har kommet noen oppdateringe i det siste. Har vært veldig opptatt den siste uka. Æ kan vel aller først starte med å så at har offisielt vært på min første fotballkamp her i England. Det her va en kamp mellom Watford, som da e det lage som tilhøre plassen der æ bor, mot West Ham, en cupkamp altså. Og tru det eller ei, watford som e i 2. div. slo West Ham 1 - 0! så fra og med nu e æ "the lucky mascot" og må dra på hver eneste kamp, nettopp fordi det e sjeldent at watford vinn nåkka som helst. Det va på tirsdagen æ va på kamp. Fra tirsdag til fredag va det ikke spesielt mye spennanes som skjedde. Men på fredag nemlig, dagen før min bursdag, hadde familien min arrangert en liten bursdagsfest for mæ der dem hadde laga masse god mat, bakt masse forskjellige kake, og invitert over noen venna og familie for å nettopp feire min bursdag. Det va utruli hyggeli av dem, og vi hadde det veldig koseli! Lørdagen, på min bursdag, så sto æ opp kl 9, tok tog til London kl 10, og møtte ho Kamilla :D Det va så herlig å møte min kjære søster igjen. Deretter dro æ, Kamilla, Aiyathi og ei engelsk venninne av meg som hete Anusha, til Camden town, en del av London som e litt mer spennanes enn selve sentrum. Camden e en plass i London der dem har masse små markeda, og der så mange utrulie forskjellige folk heng. Emoa, punkera, innvandrera av alle sorta, ja.. kommer ikke på nåkka mer, men det e iallefall den mer ekstreme delen av London der folk virkelig skille sæ ut. Der va vi nu og gikk, shoppa og spiste for noen tima, og deretter tok toget tilbake til Bushey. Æ måtte jo såklart vise ho Kamilla litt rundt, så vi dro til Watford og så i butikka/gikk på starbucks. Seinere på kvelden va æ invitert ut lamme vennan mine, og æ, Kamilla, Aiyathi og Henriette nr 2 dro til ei som hete Olivia og feira bursdagen min. Det va sinnsykt artig, og folk gratulerte mæ, og noen hadde tilogmed laga kort til mæ! Så æ hadde en helt super bursdag her i England.. kunne ikke vært bedre!

Håpe alle sammen har det fint hjemme, og takk for alle bursdagshilsena som æ fikk!

Muss fra J2 :D
x

Ingen kommentarer: