mandag 22. september 2008

Livet i England

Hello mates!!
Det er stortsett ingenting å rapportere her fra England. Det har ikke skjedd spesielt mye nytt siden skolestart. Venter ennå på en vertsfamilie.. det er satt ut annonser i lokalavisa og greier! Jeg kan jo si at jeg fortsatt har det bra her i England. Skolen er litt vanskeligere enn i Norge, men fortsatt veldig interessant! Venner har jeg også fått faktisk. For tiden henger jeg mest sammen med min tamilske venninne Aiyathi, som nå faktisk er fra Trondheim. Vi har en del felles venner som vi henger sammen med på fritiden og i helgene. Været i England har utrolig nok vært kjemefint de 4-5 siste dagene. Det er de beste 4-5 dagene de har hatt denne sommeren/dette året. Ellers er det nedtelling til min 17årsdag som er på lørdag 27. Har planlagt å dra til London sammen med en bunsh med venner og såklart: møte ho tellus/kamilla :D:D:D Gleder meg veldig til å se min kjære søster igjen.

Håper alle har det fint hjemme.

blogges. xxx

1 kommentar:

Anita Michalsen sa...

Hei Henriette. Gratulere med dagen din i dag. Håper du for en flott feiring i England, og at du koser deg sammen med Kamilla. Vi e kjempeglad i deg. Stor bursdagsklem fra mamma og pappa